موسيقي

موسيقي



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت3:07---16 شهريور 1394
محبت تنها جوشکاری است که دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد.
گاهی خدا میخواهد با دست تو دست دیگربندگانش رابگیرد، وقتی دستی را به یاری میگیری بدان که دست دیگرت در دست خداست.
به آنهایی که دوستشان داریید بی بهانه بگویید،دوستت دارم ،بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کرده اید به دلتان ، شما بگویید حتی اگر نشنوند.
زندگی شما را با اندوخته هایتان نمی سنجد، بلکه ملاک سنجش بخشایش و ایثارشماست.
یک رابطه خوب زمانی است که کسی پذیرای دیروز ، پشتیبان امروز و مشوق فردایتان باشد.


reza
ساعت3:05---16 شهريور 1394
نگرانم ...

پاييز كه برسد

ساعت ها را عقب ميكشند

دلتنگي ام

يك ساعت زودتر مي آيد ...


reza
ساعت3:04---16 شهريور 1394
میبینی " پاییز " را ؟؟؟!!!
چقدر عجول است برای آمدن ...


انگار خودش هم می داند خاطرخواه، زیاد دارد؛
انگار میداند خیلی ها دلشان گیر آمدنش است.
اما ناز نمی کند؛ باجی هم به تابستان و شهریورش نمی دهد.
میخواهد بیاید تا دوباره عاشقی را یاد عاشقان دل مرده بدهد.
می خواهد یادشان بدهد هنوز می شود عاشق بود، عاشق شد و عاشق ماند.
می خواهد بنوازد "عاشقی به شرط باران" را ...


reza
ساعت2:11---15 شهريور 1394
وقتی کسی در کنارت هست، خوب نگاهش کن

به تمام جزئیاتش

به لبخند بین حرف هایش

به سبک ادای کلماتش

به شیوه ی راه رفتنش، نشستنش

به چشم هاش خیره شو

دستهایش را به حافظه ات بسپار



























تا وقتی که رفت اداشو دربیاری بخندیم


reza
ساعت2:09---15 شهريور 1394
خداوندا !
اگر در کار تو چون و چرا کردم
اگر در نا امیدی تکیه جز بر کبریا کردم
خطا کردم...
حلالم کن
اگر اسمی بجز اسم تو آمد بر زبانم
من پشیمانم
اگردر نیک روزی غفلت از شکر و دعا کردم
و گر از فرش زیرم اندکی پا را فرا کردم
ببخشایم
نفهمیدم که عشق اول و آخر تویی
عشق آفرینا
من خطا کردم...


reza
ساعت1:57---15 شهريور 1394
خدایا ســــلام؛
ما بیـــــدار شدیم؛
سرحالیم؛
امیــد داریم؛
و مي خندیم....
اینهــــا همه از کرم توست...
شکــــر.... ﺧﺪﺍﻳﺎ : ﺩﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﻫﺮ روز..... ﺑﻪ ﻓﻜﺮﻣﺎﻥ....... ﻣﻨﻄﻖ
ﺑﻪ ﻗﻠﺒﻤﺎﻥ....... ﺁﺭﺍﻣﺶ
ﺑﻪ ﺭﻭﺣﻤﺎﻥ....... ﭘﺎﮐﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩﻣﺎﻥ.... ﺁﺯﺍﺩﻱ
ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻬﺎﻳﻤﺎﻥ..... ﻗﺪﺭﺕ
ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﻴﻤﺎﻥ...... ﻋﺸﻖ
ﺑﻪ رفاقتمان....... ﺗﻌﻬﺪ

ﻭ ﺑﻪ ﺗﻌﻬﺪﻣﺎﻥ..... ﺻﺪﺍﻗﺖ
ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎ
"هفته خوبی برايتان آرزومندم"


reza
ساعت0:30---14 شهريور 1394
حرفها دارم اما ... بزنم یا نزنم؟
با توام، با تو خدا را! بزنم یا نزنم؟

همه حرف دلم با تو همین است که دوست...
چه کنم؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم؟

عهد کردم دگر از قول و غزل دم نزنم
زیر قول دلم آیا بزنم یا نزنم؟

گفته بودم که به دریا نزنم دل اما
کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم؟

از ازل تا به ابد پرسش آدم این است:
دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

به گناهی که تماشای گل روی تو بود
خار در چشم تمنا بزنم یا نزنم؟

دست بر دست همه عمر در این تردیدم:
بزنم یا نزنم؟ ها؟ بزنم یا نزنم؟

قیصر امین پور


reza
ساعت0:27---14 شهريور 1394
کاش میشدزندگی تکرارداشت....
لااقل تکرار را یکبارداشت....
ساعتم برعکس میچرخیدومن....
برتنم میشد گشاد این پیرهن....
آن دبستان,کودکی,سرمشق آب....
پای مادرهم برایم جای خواب....
خودبرون میکردم ازدلواپسی....
دل نمیدادم ب دست هرکسی....
هرکسی کم کردمارافاصله....
شدشریک دزد ویار غافله....
عمرهستی,خوب وبد بسیارنیست....
حیف هرگزقابل تکرارنیست !!!!
---------------------------


reza
ساعت22:02---13 شهريور 1394
کلکسیونی از سوتی های دخترا



مورد داشتیم دختره رفته امتحان رانندگی

ازش سوال کردن گاز کجاست

گفته کنار یخچال!!!!

میگن سرهنگ آموزشگاه خودشو تحویل گروهک داعش داده

---------------------------------
مورد داشتیم
دختره با مامانش از جلوی مغازه ایزوگامی رد میشن، دختره میگه مامان من ازین لواشک متری ها میخوام.

مامانشم گفته بیا بریم دخترم، تو که تحصیلکرده هستی چرا؟؟؟؟ اینا غیر بهداشتیه!!!!!

بیچاره پدر خانواده
---------------------------------
مورد داشتیم تو خواستگاری پدره دختره از پسره پرسیده:
شغلت چیه؟

پسره گفته: وکیلم

دختره از تو آشپزخونه داد زده؛

با اجازه پدرومادرم بعله!!!

نخند، درک کن، شوهر گیر نمیاد

---------------------------------
مورد داشتیم دختره میخاسته پشتشو بخارونه دیده دستش نمیرسه

آجر گذاشته زیر پاش که دستش برسه!!!
اللهم اشفع کل مرضانا
---------------------------------
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺎﺷﯿﻨﺶ ﺧﺮﺍﺏ ﺷﺪﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻌﻤﯿﺮﮔﺎﻩ
تعمیرکار ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﻤﻊ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺷﯿﻨﺘﻮﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﻋﻮﺽ ﺷﻪ ...
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ : ﻗﻨﺎﺩﯼ ﺍﯾﻦ ﺩﺭﻭ ﺑﺮ ﮐﺠﺎﺱ ... ؟ !

ﻣﯿﮕﻦ ﺍﻻﻥ ﺩﻭ ﺭﻭﺯﻩ ﺗﻌﻤﯿﺮﮐﺎﺭﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﭼﺎله ... ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﻪ

---------------------------------
مﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻓﺴﺮ
ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﺟﻔﺖ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﺩﺭ ﭼﻪ ﻣﻮﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ : وقتی عروس شدم
ﻧﺨند دلش شوهر میخواد دیگه
---------------------------------
مورد داشتیم دختره رفته سوپر مارکت گفته اقابیسکوییت دارین، مرده گفته چى باشه..دختره فرق نمیکنه مغازه دار گفته::: مادر خوبه ؟؟»»
گفته ... خیلى ممنون سلام میرسونه... مغازه دار رفته تو یخچال میگه من بستنی عروسکیم.
---------------------------------
مورد داشتیم دختره می خواسته شیشه نوشابه رو بزاره توی یخچال
دیده جا نمیشه یکم ازش خورده دوباره امتحان کرده !!
میگن یخچال ترکیده از خنده
---------------------------------
مورد داشتیم دختره گفته سلامتی روزی که تو۶کلمه خلاصه شم:
عروس چقد قشنگه ایشالله مبارکش باد:-)
نخند....خب دختره دلش میخواد.
---------------------------------
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ...
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﻦ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺑﻨﺰ ﻭ ﺑﯽ ﺍﻡ ﻭِ رضایت نمیدم..!!
اونوقت...........
ترﮎ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻫﻮﻧﺪﺍ ﺩﯾﺪﻩ شده!!!
--------------------------------
مورد داشتیم دختره از پسره پرسیده:
شما ماشینتون چیه؟؟؟
پسره گفته کیا !!
دختره گفته : شما!!
الان سه ماهه پسره میگه کیا
دختره میگه شما دیگه...(cry)
---------------------------------
مورد داشتیم دختره رفته تست مربی گری برای مهد کودک،
بهش گفتن یه رفتار بچگانه از خودت نشون بده
شلوارشوخیس کرده))))

---------------------------------
مورد داشتیم دختره زنگ زده مخابرات که اشتراک اینترنت پر سرعت بگیره کارشناس بهش گفته پهنای باندتون چقد باشه دختره گفته زیاد نباشه،آخه خونمون ۶۰متر بیشتر نیست!!!!
به همین گلای قالی قسم!
میگن کارشناس بعد از اون قضیه به کویر لوت رفته و مشغول ماهیگیری میباشد
---------------------------------
مورد داشتیم دختره تو جمع فامیل گفته یه مزاحم سیریش دارم چکار کنم دست از سرم برنمیداره بعد پسر خالش گفته زر نزن فقط یه تک زنگ زدم شماره جدیدم بیفته ،
خودت 4 روزه داری بمن پیام میدی
---------------------------------
مورد داشتیم پسره تو صف نونوایی از دختره پرسیده چند نفر جلوی شما هستند؟
دختره گفته:
دو تا خواهر بزرگتر از خودم هستند ولی من برای ازدواج مشکلی ندارم، ما تو خانواده اصلا از این رسمها نداریم!
میگن نونا همون لحظه از خنده خمیر شده.


reza
ساعت22:01---13 شهريور 1394
اگر کمی به لبت اقتدا کنم، بد نیست!
و بوسه بوسه برایت دعا کنم، بد نیست!

تو اتفاق بزرگ دلم شدی، حالا
تمام حادثه ها را صدا کنم، بد نیست!

غریب می شوم از خود بدون طعم لبت
خودی برای خودم دست و پا کنم، بد نیست!

بیا به خلوت من تا بهار برگردد
به اتفاق دو بوسه صفا کنم، بد نیست!

تو ماجرای دلم باش و من خراب لبت
تو را درون خودم خوب جا کنم، بد نیست!

میان ابرو و چشم و لب و شب گیسوت،
اگر فقط به لبت اکتفا کنم، بد نیست!

و خُلق و خوی دلم مثل بچه ها شده است
کمی به حال دلم اعتنا کنم، بد نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 13:35 ] [ رضا ]
[ ]